Informatieavond Alpha-cursus

Na de zomervakantie organiseren we als kerken in Giessen en Rijswijk opnieuw een Alpha-cursus. De cursus biedt een ideale mogelijkheid om voor het eerst of opnieuw kennis te maken met het christelijk geloof. Thema zoals ‘Wie is Jezus’, ‘Wat doet de Heilige Geest’ en ‘Geneest God vandaag nog’ komen aan de orde. Ook als je naar de kerk gaat, is de cursus een zeer waardevolle aanvulling! Bij deze laagdrempelige cursus gaat het om mensen ontmoeten en ervaringen delen over het geloof.

De Alpha-cursus start op 21 september a.s. en bestaat uit 10 woensdagavonden. Op 7 september a.s. is er een informatieavond georganiseerd. Je kunt dan vrijblijvend kennis maken met de cursus en er wordt de nodige informatie gedeeld. Deze avond wordt, net als de cursus zelf, gehouden bij de “Hartenbrigade”, Parallelweg 35 (Sporthal de Jager), aanvang om 19.30 uur. Wij zijn zeer enthousiast over de vorige gehouden en cursus en overtuigd dat de cursus tot opbouw van het geloof zal zijn. Dus we roepen u/jou op om deze informatieavond bij te wonen en er net zo enthousiast van te worden als wij!

Dus nog even samengevat:

Alpha-cursus informatieavond

Datum: 7 september 2022

Tijd: 19:30 uur

Plaats: De Hartenbrigade, Paralelweg 35 (sporthal De Jager) in Giessen.

Na de vakantie volgt verdere berichtgeving! Heb je vragen? Bel of app naar 06-121 95 150.

Hartelijke groet, Het Alpha-team.